loading...
saheb azizam
Ashkan Pejman بازدید : 58 دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 نظرات (0)
 


 
نام خواننده : Beyonce
نام ترانه : God Bless The USA
توضیحات : به همراه ترجمه فارسی شعر آهنگ
آهنگ با کیفیت 128 می باشد



 

Beyonce - God Bless The USA  128 KB | Download

 

ترجمه فارسی آهنگ

 
اگر فردا همه چیز رفته بودی
آیدی کار می کرد برای تمام زندگی من
و من تا به حال برای شروع دوباره
تنها با خانواده ام در کنار من
آیدی تشکر ستاره شانس با من ، زنده ام؟ امروز در اینجا به
چون هنوز پرچم برای آزادی می ایستد ،
و نمی تونم آنها را که به دور

و من افتخار به آمریکا
که در آن حداقل من می دانم که من آزادم
و من مردانی که مرده را فراموش نکنید
که داد که حق به من

و من با خوشحالی می پذیریم ایستادن
در کنار تو و دفاع از او را هنوز که هنوز است
چون بدون شک من عاشق این خاک است که وجود ندارد
خداوند نگهدار ایالات متحده آمریکا

از دریاچه مینه سوتا به تپه ها از تنسی
در سراسر دشت های تگزاس ، از دریا به دریا درخشان
از دیترویت به پایین هوستون ، به نیویورک به L.A
خوب غرور در قلب هر آمریکا وجود دارد
و از آن زمان برای ایجاد یک تغییر

که من افتخار به آمریکا
که در آن حداقل من می دانم که من آزادم
و من مردانی که مرده را فراموش نکنید
و چه کسی داد که حق به من

و من با خوشحالی می پذیریم ایستادن ، در کنار تو و دفاع از او را هنوز که هنوز است
چون بدون شک من عاشق این خاک است که وجود ندارد
خداوند نگهدار ایالات متحده آمریکا

و من افتخار به آمریکا
که در آن حداقل من می دانم که من آزادم
و من مردانی که مرده را فراموش نکنید
و چه کسی داد که حق به من

و من با خوشحالی می پذیریم ایستادن در کنار تو و دفاع از او را هنوز که هنوز است
چون بدون شک من عاشق این خاک است که وجود ندارد
خداوند نگهدار ایالات متحده آمریکا

 
Beyonce - God Bless The USA Lyrics


 
If tomorrow all the things were gone
Id worked for all my life
And I had to start again
With just my family by my side
Id thank my lucky stars, to be livin' here today
Cause the flag still stands for freedom,
and they cant take that away

And I'm proud to be an American
where at least I know I'm free
And I won't forget the men who died
who gave that right to me

And I gladly stand up
next to you and defend her still today
Cause there ain't no doubt I love this land
God bless the USA

From the lakes of Minnesota to the hills of Tennessee
Across the plains of Texas, from sea to shining sea
From Detroit down to Houston, to New York to L.A
Well there's pride in every American heart
and it's time to make a change

That I'm proud to be an American
where at least I know I'm free
And I won't forget the men who died
and who gave that right to me

And I gladly stand up, next to you and defend her still today
Cause there ain't no doubt I love this land
God bless the USA

And I'm proud to be an American
where at least I know I'm free
And I won't forget the men who died
and who gave that right to me

And I gladly stand up next to you and defend her still today
Cause there ain't no doubt I love this land
God bless the USA
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 178